رشد ۸ درصدی اعطای اینماد (توسعه اینماد یعنی توسعه اعتماد)

به گزارش پایگاه خبری راهبران توسعه، فرشاد زاهد، سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی مرکز تتا در صفحه ایکس خود نوشت: نماد تجارت الکترونیکی نماد فعالیت دویست هزار کسب و کار در اکوسیستم پویا و در حال رشد و توسعه است و سامانه جدید اینماد به منظور ارائه خدمات بهتر راه اندازی شد و با
به گزارش پایگاه خبری راهبران توسعه، فرشاد زاهد، سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی مرکز تتا در صفحه ایکس خود نوشت: نماد تجارت الکترونیکی نماد فعالیت دویست هزار کسب و کار در اکوسیستم پویا و در حال رشد و توسعه است و سامانه جدید اینماد به منظور ارائه خدمات بهتر راه اندازی شد و با همه مشکلات آغازین، شاهد رشد ۸ درصدی اعطای اینماد در سامانه جدید بودیم.
پایگاه خبری راهبران توسعه به بهانه رائه آمار رشد ۸ درصدی در گفت و گویی با فرشاد زاهد، سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان توسعه تجارت الکترونیک ایران به بررسی ابعاد توسعه ای و زیرساختی این موضوع پرداخت:
در ابتدا بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که اینماد چیست؟
در واقع یک نماد اعتماد الکترونیکی می باشد که از سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به وبسایتهایی اختصاص داده میشود که از یکسری ضوابط مشخص و از پیش تعیین شده تبعیت می کنند.
توسعه اینماد یعنی توسعه اعتماد و توسعه اعتماد یعنی افزایش ارزش آفرینی برای بنگاه های اقتصادی در بستر تجارت الکترونیک
شرایط دریافت اینماد برای یک وب سایت چیست؟
در ابتدا به خاطر بسپارید به منظور اینکه بتوانید اینماد دریافت کنید بایستی یک وب سایت فروشگاهی داشته باشید و حداقل یک محصول در وب سایت خود داشته باشید که امکان خرید آنلاین برای آن وجود داشته باشد و کلیه فرآیند خرید محصول از مشاهده، انتخاب و در نهایت خرید در وب سایت شما انجام شود.
از دیگر مواردی که بایستی نسبت به آن آگاه باشید این است که در وبسایت شما باید توضیحات کاملی در خصوص محصولات تان موجود باشد، برای مثال نام محصول، قیمت آن و … .
نکته دیگری که باید به خاطر بسپارید این است که به منظور دریافت اینماد توسط متقاضی حقیقی، درخواست بایستی توسط صاحب امتیاز دامنه ثبت شود و این شخص بایستی حداقل ۱۸ سال تمام داشته باشد، اما چنانچه متقاضی حقوقی باشد نام دامنه نیز باید به نام یکی از اعضای هیئت مدیره و یا شرکت ثبت شده باشد.
مزایای داشتن اینماد در کسب و کار در چیست؟
هدف از راه اندازی هر کسب و کاری بی شک کسب درآمد می باشد. حال این کسب و کار بسته به محیطی که در آن توسعه پیدا کرده است می تواند قوانین خاص خود را داشته باشد. لازمه موفقیت هر کسب و کاری در هر مکان چه مجازی چه واقعی، در ابتدا جلب اعتماد از سمت مشتریان و مخاطبان خاصش می باشد.
به خاطر داشته باشید که اینماد می تواند تا حد زیادی اعتماد کاربران شما را به خود جلب کند.
برچسب ها :اعتماد ، اینماد ، بنگاه اقتصادی ، پایگاه خبری راهبران توسعه ، توسعه ، توسعه اینماد یعنی توسعه اعتماد ، دانش بنیان ، سازمان توسعه تجارت الکترونیک ایران ، فرشاد زاهد ، کسب و کار آنلاین ، مرکز تتا ، وزارت صمت
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰