برنامه ریزی نمایشگاه بین المللی مراغه برای برگزاری بیش از ۱۵ نمایشگاه تخصصی درسال

گفت و گوی پایگاه خبری راهبران توسعه با دکتر طاهر خامنهء مراغه ، مدیر عامل نمایشگاه بین المللی باغ شهر سهند مراغه در خصوص تاثیر نمایشگاه بین المللی مراغه در رشد و توسعه شهرستان مراغه و ارائه تقویم نمایشگاهی صورت گرفت . خامنه یکی از مولفههای مهم در توسعه شهری تأسیس و بهره برداری از
گفت و گوی پایگاه خبری راهبران توسعه با دکتر طاهر خامنهء مراغه ، مدیر عامل نمایشگاه بین المللی باغ شهر سهند مراغه در خصوص تاثیر نمایشگاه بین المللی مراغه در رشد و توسعه شهرستان مراغه و ارائه تقویم نمایشگاهی صورت گرفت .
خامنه یکی از مولفههای مهم در توسعه شهری تأسیس و بهره برداری از نمایشگاههای بینالمللی دانسته و اظهار داشت: با بررسی این پیشینه در شهرهای توسعهیافته اروپایی میبینیم وقتی مسئولان یک شهر به دنبال توسعه شهر در راستای توسعه تجاری، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بودند پس از مطالعات فراوان به این نتیجه رسیدند که با احداث یک مجموعه نمایشگاهی و همایشی میتوان به این اهداف دست یافت.
محل فعلی نمایشگاه بین المللی مراغه در سالن های تعاونی روستایی ( فتح المبین ) مراغه بوده و بیشک پس از برگزاری چند دوره نمایشگاه در این مجموعه شهروندان شاهد رشد و شکوفایی در حوزههای اقتصادی، تجاری، فرهنگی و اجتماعی خواهند بود.
خامنه با اشاره به برنامه ریزی برگزاری بیش از ۱۵ نمایشگاه تخصصی در طول سال افزود: با توجه به فعالیت های شرکت نمایشگاه بین المللی مراغه و ارتباط مستقیم آن با رشد اقتصادی جامعه، تلاش خواهیم کرد از مزیت برگزاری نمایشگاه ها به نحو بهینه استفاده کرده و در برگزاری این نمایشگاه ها، منافع کلان را در نظر بگیریم تا فرصت های اقتصادی فراوانی نصیب بنگاه های اقتصادی و صاحبان مشاغل شود.
برگزاری نمایشگاه ها به ویژه در سطوح منطقه ای و بین المللی از جنبه های مختلف، موجبات پویایی اقتصاد بومی را فراهم میسازد که از جمله آن کمک به توسعه و رونق صنعت و همچنین رونق اشتغال در سطح منطقه ای وملی است.
وی با اشاره به تاثیر موثر نمایشگاه در روش های کاربردی بازاریابی اشاره کرد: در ادبیات بازاریابی امروز، نیز نمایشگاه به سکویی اطلاق میشود که تولیدکنندگان، محققین، مبتکرین و نوآوران صنعتی و بازرگانی به نمایش و عرضه کالاهای جدید میپردازند و از این طریق سعی میکنند با تولیدکنندگان مواد اولیه موردنیاز، خریداران، پیمانکاران و سازمانهای دولتی و رسمی ارتباط برقرار سازند.
خامنه معتقد است: نمایشگاه رسالت اصلاح، تقویت و بهبود معرفی کالا، محصول و یا برند و همچنین سیستم توزیع و تسهیل تجـارت و رونق مبادلات را بر عهده دارد و یکی از ابزارهای اساسی اجرای برنامهها و سیاستهای ارتباطی شرکتها است.
نمایشگاه نقش رسانهای را ایفـا میکند که در آن غرفـه دار (تولیدکننده یا عرضهکننده) رودرروی مصرفکننده با در اختیار داشتن نمونه، امکانات و محصولات خود را به نمایش گذاشته و بهعنوان فرستنده پیام وارد عمل شده و بازدیدکننده را که دریافتکننده پیام میباشد تحت تأثیر قرار میدهد.
برچسب ها :بازاریابی ، پایگاه خبری راهبران توسعه ، توسعه ، دکتر طاهر خامنه ، سازمان توسعه تجارت ، نمایشگاه بین المللی باغ شهر سهند مراغه ، نمایشگاه بین المللی مراغه
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰